sunnuntai 8. huhtikuuta 2018

Keväistä naisille

1. Tarja Peuran leninki



 


 



 
 
 
 
Ensimmäisenä lähtee myyntiin tämä Peuran silkkileninki kokoa M.

Olen ostanut sen Tuomarinkartanon Country Whitestä ja käyttänyt vain kerran illalla Thaimaassa. Pidän leningistä paljon, mutta minulla on ihan liian vähän käyttöä sille. Väri on vanha roosa. Hinta 50 €.


2. Odd Molly





Tätä Odd Mollyn leninkiä en ole käyttänyt koskaan, mutta pessyt kerran. Koko 2, väri persikka. Hinta 75 €.


3. Mind Bridge


 


Mind Bridge -merkkiset, Pekingin luksusostarista Solanasta vuosi sitten ostamani korealaiset puuvillahousut. Näitäkin olen käyttänyt vain kerran, sillä malli ei oikein sopinutkaan minulle. Koko vastaa kokoa 38. Hinta 30 €.


4. Ewa i Walla










Käyttämätön ruotsalainen Ewa i Walla -merkkinen leninki. Koko on S, mutta minulle tämä on aivan liian suuri, vastaa mielestäni kokoa L. Tykkään kovasti tästä puuvillakankaan ja pitsien yhdistelmästä, rispaannetuista reunoista ja pikku jujuista, joten harkitsen joko tämän myyntiä tai muokkaamista. Nopea ostaja saa tämän 75 €:lla ennen kuin keksin tästä jotain uutta remakoitavaa...

5. Repeat-neule





Repeatin neulepusero, värinä hempeä vaaleanpunainen. Koko on 40 ja materiaali silkkiä, nailon-polyamidia (suhteessa 68 % ja 32 %). Kaunis, aavistuksen kimmeltävä pinta. Hyväkuntoinen, etumuksesta löysin pikkiriikkisen jäljen, jota tuskin huomaa ja kokeilen lähtisikö se pesussa pois. 30 €.


Olen lähdettämässä vaatteita myyntiin Rekkiin, mutta näin alkuun ne voi ostaa suoraan minulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti